Menu
Reply
Highlighted
  • 12
  • 0
  • 0
Tuning in
153 Views
Message 1 of 8
Flag for a moderator

Hub4 delivery

Hi

VM rang me and asked it I wanted an upgrade on my hub3 to an hub4. I placed an order, which I was informed by VM I'd receive on 23/10/20. I received texts from the courier company, stating my order would be delivered on the 23/10/20. it never arrived.

I contacted customer service, who informed me they couldn't delete the order and to wait a week, if the order was not received to contact them again. I also raised a complaint, which I had a reply stating "The work order wasn't raised correctly. Request you contact our Technical Support Team so that a correct work order can be raised". I contacted Tech Support, only to be informed they couldn't do anything, it was a customer services issue.

I tried several times to get through without luck. Could someone please help me to resolve the issue with my order.

Regards

 

0 Kudos
Reply
Highlighted
  • 1.4K
  • 109
  • 200
Knows their stuff
143 Views
Message 2 of 8
Flag for a moderator

Re: Hub4 delivery

Can I ask why you want to change from a hub 3 to a hub 4 ? Typically the hub 3 is the better router at the moment unless you need the hub 4 because you have upgraded to gigabit internet. 

0 Kudos
Reply
Highlighted
  • 12
  • 0
  • 0
Tuning in
139 Views
Message 3 of 8
Flag for a moderator

Re: Hub4 delivery

The only reason is VM rang asking did I want an upgrade to my hub. I presumed by upgrade it would mean a better service.
0 Kudos
Reply
Highlighted
  • 1.91K
  • 74
  • 138
Forum Team
Forum Team
107 Views
Message 4 of 8
Flag for a moderator
Helpful Answer

Re: Hub4 delivery

Hi bignozer, 

 

Thank you for getting in touch and apologies for the delay in response. 

 

I am sorry to hear you have experienced issues in receiving your equipment.

 

I have checked from our side and can see you have spoken to the team since your last update and they have been able to get this sorted for you. 

Have you received the equipment please? 

 

 

 

 

Nat
0 Kudos
Reply
Highlighted
  • 12
  • 0
  • 0
Tuning in
93 Views
Message 5 of 8
Flag for a moderator

Re: Hub4 delivery

No this is my second order.

0 Kudos
Reply
Highlighted
  • 3.64K
  • 216
  • 280
Forum Team
Forum Team
62 Views
Message 6 of 8
Flag for a moderator

Re: Hub4 delivery

Thanks bignozer,

 

I'm sorry for the delay in getting back to you, 

 

I've emailed a colleague to see if we can get this chased up, I'll let you know as soon as I have an  update.

 

Alex_Rm

Highlighted
  • 12
  • 0
  • 0
Tuning in
56 Views
Message 7 of 8
Flag for a moderator

Re: Hub4 delivery

Hi

Many thanks.

0 Kudos
Reply
Highlighted
  • 3.64K
  • 216
  • 280
Forum Team
Forum Team
37 Views
Message 8 of 8
Flag for a moderator

Re: Hub4 delivery

Morning bignozer,

 

I've had an update regarding this so I've popped you over a private message to let you know 🙂


Alex_Rm

0 Kudos
Reply