Menu
Reply
  • 2
  • 0
  • 0
Elisa06271970
Joining in
67 Views
Message 1 of 2
Flag for a moderator

Recarga

Estoy segura de que alguien entenderá esto y lo responderá. Que debo hacer si compre una recarga de 10£antes de estar activada la sim?. Porque ya se activo pero el saldo aparece 0. Gracias

I'm sure someone will understand this and will respond. What should I do if I buy a £ 10 refill before the yes is activated? Because it is active but the balance appears 0. Thanks

[MOD EDIT: Translated via Google]

0 Kudos
Reply
  • 297
  • 14
  • 39
Forum Team
Forum Team
39 Views
Message 2 of 2
Flag for a moderator

Re: Recarga

Hi Elisa06271970,

I’m so sorry to hear that your top up didn’t go on to your account, I can confirm that topping up whilst the SIM is inactive wouldn’t stop the credit from going on, so it appears there could be a problem with the top up its self or it’s not applied to your account properly.

I would love to take a look at this for you, and get you balance corrected.

Shortly I will send you a private message to request more information about your account, to pick this message up please click on the envelope on the top right hand corner.

Chat to you soon!

Kelly

Hola Elisa06271970,

Siento mucho que su recargo no ir a su cuenta, puedo confirmar que complementar mientras que el SIM está inactivo no detendría el crédito de ir, por lo que parece que podría haber un problema con La parte superior de su auto o no se aplica a su cuenta correctamente.

Me encantaría echar un vistazo a esto para usted, y conseguir que el equilibrio corregido.

En breve le enviaré un mensaje privado para solicitar más información sobre su cuenta, para recoger este mensaje, por favor, haga clic en el sobre en la esquina superior derecha.

Chatea contigo pronto

Kelly

0 Kudos
Reply